Narm Company Limited

Approach Your Business With Design

Playboy, Central World

Flagship Store ของ Playboy ตั้งอยู่ Zone F ที่ Central World โดยพัฒนารูปแบบมาจากร้านต้นแบบของ Playboy ในต่างประเทศ แต่นำมาปรับปรุงให้ดูแปลกใหม่เข้ากับ Concept ของ Central World ที่ต้องการร้านที่มีความแปลกใหม่ ไม่ซ้ำกับร้านเดิมที่เคยมีมา เรารับหน้าที่ในการเพิ่มความหมายเข้าไป ในรูปแบบวัสดุที่ถูกกำหนดมาจากทาง Playboy สำนักงานใหญ่ ผสมผสานออกมาให้กลมกลืน

Client:
Playboy

Client Profile:
here the word “Playboy”, it conjours in their mind a picture of sexiness.Therefore can portray the brand’s idea – the feminine figure of women, curve line structure of their bodies and the posture that reveal sex appeal. In terms of design, the idea of sexiness can be placed into the interior itself, using materials which are bent or shaped into the form of femininity as well as see through fabric and glass.

As you can see, the flagship store in Central World has the completely different style to other Playboy stores in Bangkok because Central World set this zone up to be a funky fashion zone,
which is different from any other department stores. The same colour scheme in other Playboy stores has been eliminated in this store to white and grey to create a strong feeling of the brand’s character itself.

Project Scope:
Interior design and planning

Comments are closed.